Style

Jag blev för nån vecka sedan kontaktad av en reporter från en skönhets och hårtidning som heter Style. Jag hade aldrig hört om den innan,men den var tydligen helt ny. Nu i efterhand har jag sett den på flera ställen, bla Hemköp idag.

Reportern intervjuvade mig över telefon angående min sjukdom och sedan så ville hon ha en bild av min fläck, om det gick för sig. Det klart sade ja! Jag tycker att det är bra när alopeci uppmärksammas i media. Så om ni köper tidningen i slutet av januari så kan ni läsa om mig :) Dock så är jag anonym i texten,bortsett från mitt förnamn.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, den tidningen måste jag hålla utkik efter! :) Vad modig du var som ställde upp! Kram

2008-01-22 @ 19:39:13
URL: http://pi-lah.com
Postat av: Pat

Jättebra att du ställde upp. Det kommer att stärka dig i din sjukdom.

2008-01-25 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0