Nu är jag tillbaka!

Kom precis hem från två dagars utbildning med jobbet. Skönt att äntligen vara tillbaka igen :)

Min mormor hade hört från en väninna att nåns son hade fått hjälp med sin alopeci genom zonterapi. Därför beslutade jag att prova på det. Vanligtvis är jag rätt skeptisk till alternativa behandlingmetoder, men man dörju inte av att prova!

Vad jag har förstått så går zonterapi ut på att man, genom att känna på fötterna, kan känna av obalans i organens sammarbete med varandra. Efter 1 timmes masserande sade terapeuten att nästan inget stod rätt till i min kropp och att jag hade ett underskott på röda blodkroppar. Nu har jag tänkt över om detta är något jag vill prova på att fortsätta med..... och det vill jag. Jag chansar!

Så nu kommer jag att gå dit 1 gångi veckan till att börja med och sedan blir det mer sällan.

Ha mysig lördagkväll!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0