Mycket att göra!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men det har varit mycket med jobb och skola,och lite med alopecin.

Var på min zonterapi i går för andra gången. Jag har ännu inte börjat se eller kännan någon skillnad, men man måste vara tålmodig. Jag väntar också på att tidningen jag varit med  i kommer ut i handeln.... ska bli jättespännande!

Nu i veckan så har jag börjat tappa massor av hår längst bak i nacken, men jag hittar ingen fläck! Jag ska be min syster att kolla igenom mitt hår nu i helgen,för annars kanjag inte riktigt slappna av :)


Kommentarer
Postat av: stina

trevlig blogg, jag kikar in lite då och då..
jag har alopeci och har haft fläckar till en början men nu tappar jag även lite diffust, alltså att håret tunnas ut. inte kul!
Förresten, peruken du hade med på bild för ett tag sedan finns hos Carl m lundh. lycka till med zonterapin!

2008-02-01 @ 10:57:00
Postat av: Ida

Vad glad jag blev att jag hittade din blogg. Min yngre
svägerska har mycket problem med att hantera sin alopeci och behöver starka förebilder. Du verkar vara en sådan. Vad kul att du gjort något bra som en blogg av något så tråkigt som en sjukdom. Kram

2008-02-02 @ 12:53:25
URL: http://fullyfurnishedminds.blogspot.com
Postat av: Vickan

Ida- Vad kul att höra att den fina peruken finns hos dem. Borde åka dit i vår och ta en titt.

Jag kan känna igen mig i dig. Det känns som om mitt hår också har börjat tunnas ut.

2008-02-03 @ 14:16:21
URL: http://www.alopeci.blogg.se
Postat av: Malin

Hejsan!

Så kul att jag hittat din blogg. Min kompis som är frisör såg artikeln om dig i en tidning och tipsade mig. Jag har själv alopeci, upptäckte min första fläck i aug -07 och nu är det fläckar överallt, jag tappar massor varje dag och har definitivt inte tagit det lika bra som du, nästan ingen i min omgivning vet om det, jag har jättesvårt för att ta itu och prata om det, även om jag vet att jag borde. Än så länge kan jag dölja det genom hårband och uppsättningar men det finns inte mycket kvar under, har just nu löshår för att täcka en del och väntar på min peruk från Carl M lundh. Det kommer dock ta ca 2 månader till innan jag får den. Jag har verkligen kämpat för att få hjälp, det har varit jättesvårt, men jag har lyckats.

Jag skulle gärna vilja få kontakt med dig, skulle vara skönt att prata med någon som går igenom samma sak som jag. Kram

2008-02-04 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0