Hallå hallå!

Jag surfade runt lite idag och hittade en hemsida med massor av peruker. Jag tror att sidan är engelsk, men jag mailade dem och frågade om det skickade till sverige, och det gjorde dom. Tänkte visa en bild på min favoritperuk (om det nu blir läge för mig en dag?!). Jag skulle nog inte våga beställa på nätet, men man kan ju se om till exempel Carl M Lund har den. Vad jag har läst så är de förmodligen de främsta i vårt land när det kommer till hårhjälp av olika slag.




image41
                                                                             Bild: www.monowig.com
Så här ser den i alla fall ut. Den finns i flera färger och jag tycker att den ser ut som en drömfrisyr. Fast jag skulle nog ha den i en mer blond nyans.

Kommentarer
Postat av: stina

kolla in www.wigmaster.se där beställde jag min peruk och är jättenöjd, även om jag hellre skulle ha mitt egna hår såklart....

2008-01-17 @ 09:41:31
Postat av: Jessica

Josefine köper sina genom Carl M Lundh, hon behöver visserligen måttbeställa då hon fortfarande växer. Gå dit och be att få prova runt lite.
Läste att du skulle vara med i tidningen! Vad roligt. Ska köpa den så fort den kommer ut,.
Ha en bra dag!
Kram Jessica

2008-01-22 @ 06:51:51
Postat av: sarah

hur roligt är det inte?

jag tittar just nu på peruker etfersom jag inte längre orkar med att visa mina många fläcar. det är exakt den här! nu blir jag änu säkrare på mitt val.

jag undrar bara, hur länge har du haft alopeci?

hur började det och har det blivit bättre eller sämre?

kram sarah

2008-08-11 @ 22:16:35
URL: http://glasparlor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0