Min artikel :)

Från och med idag så finns tidningen First Style ute i butiker. Vill ni läsa min artikel så köp den...hihi.


Ringde till Carl M Lundh idag för jag behövde räta ut nåt jag gått och funderat på ett tag; nämligen om det är så att jag tappar håret på halva huvudet, måste jag då raka av resten för att det skall funka med peruk. Jag tänker då främst på att det inte skall vara varmt och tjockt med hår under peruken. Men kvinnan som jag pratade med sa att jag absolut inte skulle raka av resten..... i alla fall inte till att börja med. Hon sa att man bör vänta ut det ett år eller så innan man eventuellt klipper av det som finns kvar.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag håller med henne som du pratat med. Jag har gjort båda delarna och ångrar mig alltid. Det enda jag kan rekommendera dig är att du kanske klipper ditt långa hår till nacke så att du kan använda det i kanterna av en peruk likaså i lugg.

2008-02-05 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0