Idag är en stor dag, idag har vinden vänt......

Det är med tårar i ögonen jag skriver detta.

Idag har jag upptäckt att en viss återväxt har börjat runt min fläck. Då jag inte velat titta på min fläck alltför ofta (blir deppig då) så har jag inte märkt de små råttfärgade fjunen runt fläcken.......:)




image43

Man ser det bäst högst upp i fläcken....

image45

Jag var tvungen att lägga in en bild ( tog den för 10 minuter sedan) på min och min killes stora kärlek, Mimmi. Hon har verkligen varit ett stort stöd genom allt detta. Så fort jag är ledsen så kommer hon och slickar mig på kinden och hon vill alltid vara nära mig....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp, vad jag blir glad när jag ser detta.
Precis så där började min första och största fläck få återväxt. Från kanterna och inåt.
Du kommer märka en enorm skillnad när du ska dölja fläcken. Det går lättare och lättare, men ha tålamod för det kan gå trögt för det i mitten att komma tillbaka.

Men som sagt, underbart att se!!

Kram
Annika

2008-02-11 @ 20:02:39
Postat av: Anonym

Ville bara testa skriva en till kommentar då det stod 0 kommentarer trots att jag skickade en häromdan.
Ha det
Annika

2008-02-13 @ 10:58:56
Postat av: sarah

ÅH, jag blir så himla glad av att se hur du vågar gör så här.

jag har också apoleci.

det började med en fläck i nacken, nu har jag två lite mindre än dina på båda sidorna.

jag blir starkare och säkrare bara av att se det här!

så tack!

2008-08-11 @ 22:10:56
URL: http://glasparlor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0