HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänk vad lite hår kan göra för humöret! Kollar nu på Top Model, skitkul program...haha.Men man får ta det med en klackspark.

Nu ska jag ta en dusch och sen kleta in mig i lite brun utan sol.Jag ska nämligen bli fotograferad på fredag,av en riktig fotograf! Låter glammigare än vad det är, det är en bild för jobbets hemsida. Där finns det en liten bild på varje anställd. Men det ska bli kul att bli fotad av en professionell fotograf. Kanske lägger jag ut nån bild sen. Så att ni får se den ritkiga Victoria och inte bara min fläck...


Kommentarer
Postat av: Natasha

Hej..
Brukar läsa din blogg då jag har gått igenom samma sak under nästan samma tidsperiod,börjades i Okt.07 och i dec. var nästan hela håret upp på hjäsen och sidan borta. Återväxten har börjat och jag hoppas att det håller i sig. (fast det är en lång process och nu är dte svårt att dölja).Är så jäkla trött på all hårband och sjaler heter. Jag som var klar på 5 min på morgonen tidgare, ägnar nu en halvtimme på att få skallen att inte se kal ut varje morgon :-)kul att höra hur det går för dig. Hoppas att du har det bra....

2008-02-21 @ 10:45:46
Postat av: josephine

hej!,

jag heter josephine och googlade på hemsidor och hittade din hemsida :)



jag är 13 år och har nämnligen alopecia, jag fick det när jag var 5-6 år bara..

Mitt började också med en kal fläck och sen blev den större och större, i stort sett allt hår ramlade av när jag duschade.. :(

Sen ramlade även bryn, och fransar av.., då fick jag diagnosen alopecia unervisalis (stavning?)



Nu nä jag är i tonåren och kroppen förändras så har jag fått tillbaka LITE ögonfransar på högra ögat.. :)

jag har peruk och min perukmakare heter Iren hon är jättebra, iaf, vi kanske kan prata mer om du vill iva msn? :)

2009-05-13 @ 17:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0