Tenta i morgon...blä!

Sitter nu och pluggar, men kände att jag var tvungen att göra något annat. Jag känner mig ändå hyfsat säker så jag hoppas att jag klarar den.Det skulle verkligen vara den perfekta julklappen :) Fast allra bäst hade ju varit att mitt hår började växa tillbaka....

På senaste tiden känns det som att håravfallet har avtagit lite. Jag tappar visserligen varje dag men inte fullt så mycket. Kanske 75% av hur det var tidigare.

Jag kämpar vidare med Spirulinatabletterna. Jag har nån slags bra känsla över att ta dem. Kroppen kan ju aldrig få för mycket av nyttigheter.


Ha en fortsatt mysig advent, själv ska jag ha jätteskoj och fördjupa mig i inkomstbeskattning...jipppiiiii!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad härligt av dig att blogga om din alopeci. Har inte sett din sida tidigare. Min dotter 13 år har totalis och har haft det många år. Ska visa henne din sida och självklart läsa vidare hos dig!
Blir så glad av att du delar med dig!!!
Varma kramar Jessica

2007-12-17 @ 15:35:25
Postat av: Jessica

Så hoppas jag såklart att tentan gick superbra!!

2007-12-17 @ 15:36:24
Postat av: Vickan

JEssica: Vad kul att bloggen uppskattas. Det är såna kommentarer som dina somgör det värt att fortsätta skriva! :)

KRAM

2007-12-17 @ 19:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0