Dagen före nyår!

Idag har vi tvättid... jättetråkigt!! Men snart ska det iaf vara färdigt. Jag och min kompis ska ut och gå snart, sedan tänkte jag ta en stund i solariet (ja, jag vet att det är farligt men 4ggr per år har nog ingen dött av):) I morgon är vi bjudna på en fest, klädseln skall vara smoking och vi blir drygt 25 personer. Jag tänkte ha på min balklänning. Nej,den är ingen prinsessbakelse som många andras utanen snäv svart långklänning med massor av strassoch pärlor i ringningen. Lägger kanske uppe en bild på den senare :) En kväll som i morgon är ett dåligt tillfälle att ha alopeci. Roligast hade varit att göra någon fin uppsättning eller locka till håret, men det går ju inte. De senaste veckorna har jag varit tvungen att ha en liten sjalett om huvudet när det är uppsatt för att inte visa fläcken. Så det blir väl den gamla tradiga frisyren; utläppt. Jag är  riktigt arg på mitt hår faktiskt. Men det kunde varit värre..... 

Hur löser ni er nyårskväll??

KRAM

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du fick en trevlig nyårsafton!
Många hälsningar Jessica och Josefine

2008-01-01 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0